Müügitingimused

1. Müügitingimuste kehtivus

Müügitingimused kehtivad Cutrico Hair OÜ e-poe klientide (edaspidi Klient) ja Cutrico Hair OÜ (edaspidi Cutrico) vahel kaupade ostmisel tekkivate õiguste ja kohustuste kohta. Lisaks reguleerivad Cutrico Hair OÜ e-poe toodete ostmisel tekkivaid õigussuhteid Eesti Vabariigis kehtivad õigusaktid. Cutrico Hair OÜ jätab endale õiguse teha muudatusi müügitingimustes ja müügihindades. Nimetatud muudatusi kajastatakse Cutrico Hair OÜ veebilehel. 

2. Hinnad

Kõik hinnad Cutrico e-poe sisaldavad käibemaksu 20%. Kuvatud soodusprotsendid on ümardatud täisarvuni. Ostudel, mille kogusumma jääb alla 49 euro, lisandub transpordi hind vastavalt Kliendi valitud tarneviisile.
Tellimus Omniva pakiautomaati 1,99€.
Tellimus esinduskauplusesse 0€.
Cutrico jätab endale õiguse teha müügihindades muudatusi. Nimetatud muudatusi kajastatakse Cutrico veebilehel.

3. Tellimuse vormistamine

Lisa soovitud toode ostukorvi. Ostukorvi sisu saab vaadata vajutades ostukorvi ikoonile. Ostukorvis on võimalik muuta toodete koguseid. Ostu vormistamiseks vajuta vastavale nupule/ikoonile. Kui oled Cutrico e-poes esmakordselt, siis registreeri end Kliendiks. Kui oled juba Klient, siis logi sisse. Täida ära vajalikud lahtrid. Täida andmete ja tellimuse kinnituse leheküljel olevad lahtrid tähelepanelikult, sest esitatud informatsiooni täpsusest ja õigsusest sõltub ostetud toodete kiire ja tõrgeteta kohaletoimetamine ning hilisem vaidluste ja pretensioonide lahendamine. Vali makseviis ja kohaletoimetamise koht Tellimuse kinnitamiseks vajuta nupule „tellin“. Seejärel vormistatakse ettemaksuarve, mille saad tasuda kohe krediitkaardiga, pangalingi kaudu või pangaülekandega. Tellimuse kinnitus ja arve koopia saadetakse Kliendi lisatud e-posti aadressile. Tellimuste ajalugu ja arveid on võimalik hallata „Minu konto“ ikooni alt. Tooted postitab Cutrico pärast arve tasumist. Cutrico e-poes sooritatud tellimusi käsitletakse tööpäevadel E−R 09:00−17:00.

4. Müügilepingu jõustumine

Klient seob ennast tellimuse ja selle eest tasumisega pärast vajutamist nupule „tellin”. Müügileping jõustub hetkest, kui tellimuse kogusumma on laekunud Cutrico arveldusarvele. Kauba müügilepinguga kohustub Cutrico andma Kliendile üle olemasoleva kauba, mida oli Kliendil võimalik e-poe kaudu tellida ning tegema võimalikuks omandi ülemineku Kliendile. Klient kohustub Cutrico’le tasuma kauba eest esitatud arvel näidatud summa ja võtma kauba vastu. Tellimused, mille eest ei ole tasutud, annulleeritakse 24 tunni möödudes alates tellimuse vormistamisest. 

5.Kohaletoimetamine (vt ülal)

6. Tagastamisõigus

Cutrico e-poest ostetud toodetele kehtib alates kauba kättesaamisest 14-päevane tagastamisõigus. Juhul kui e-poest tellitud toode Kliendile ei sobi, võib ta selle põhjendusi esitamata e-kauplusesse tagastada. Tagastatav kaup peab olema kasutamata ja rikkumata originaalpakendis Kui selgub, et Klient ei ole saanud tellitud toodet, kaup ei vasta e-poes olevale kirjeldusele või tootel ilmneb viga, siis ei pea Klient tegema taganemisavaldust 14 päeva jooksul, vaid võib kasutada seadusest tulenevat pretensiooni esitamise õigust. 14-päevane taganemisõigus ei kehti kaubale, kui:
Toode on tervisekaitse või hügieenilistel põhjustel kasutamiseks kõlbmatu või see on olnud kasutusel või avatud
Toode on segatud või ühendatud mingi teise toote või kaubaga, nii et neid ei saa enam teineteisest eraldada;
Rikke on põhjustanud seadme vale kasutamine (juhendi järgimata jätmine);
Seadet on kasutatud sobimatu voolupingega;
Tootel on mehaanilised vigastused või see on purunenud (nt kukkumise tõttu);
Tegemist on seadme normaalse kulumise ning vigade korral, mis ei halvenda seadme väärtust ega kasutust;
Seadet on parandanud maaletooja poolt mittevolitatud hooldaja.
Kauba tagastamiseks kontakteeruge Cutrico`ga.

6.Vääramatu jõud

Cutrico ei vastuta Kliendile tekitatud kahjude või kauba kohaletoimetamise viibimise eest juhul, kui kahju või kauba kohaletoimetamise viibimine on tingitud asjaoludest, mida Cutrico ei saanud mõjutada või ette näha.

7.Isikuandmete kaitse ja turvalisus

Cutrico e-poe uudiskirja ja tellimuste vormistamise käigus kogutud infot ja isikuandmeid käsitletakse konfidentsiaalsena ja seda ei avaldata kolmandatele osapooltele. Krüpteeritud andmeside pankadega ostude eest tasumisel tagab Kliendi personaalsete pangatunnuste turvalisuse.

8. Pretensioonide esitamise kord

Cutrico vastutab Kliendile müüdud kauba lepingutingimustele mittevastavuse või puuduste eest, mis ilmnevad kuni kahe aasta jooksul, alates kauba üleandmisest Kliendile. Kliendil on õigus puuduse ilmnemisel pöörduda hiljemalt kahe kuu jooksul Cutrico poole, esitades arve, mille alusel kauba ostu eest tasuti. Cutrico ei vastuta Kliendi süül tootel tekkinud puuduste eest, mis on tekkinud toote mittenõuetekohase hoiustamise või mitte eesmärgipärase kasutamise tulemusena. Toote nõuetele mittevastavuse või puuduste ilmnemisel palume edastada pretensioon meiliaadressile info@cutrico.ee

Pretensioonis tuleb ära märkida:
1) Kliendi nimi ja kontaktandmed;
2) Kaebuse esitamise kuupäev;
3) Toote tingimustele mittevastavuse või puuduse täpne kirjeldus.
4) Cutrico`le esitatav nõue;
Kõik pretensioonid vaadatakse läbi 14 päeva jooksul alates pretensiooni kättesaamisest ja Kliendiga võetakse ühendust esimesel võimalusel.